אתר תדמיתי לעסק הוא מנוע שיווקי רב עצמה. האתר מפיץ וממנף את העסק. הוא מאפשר למספר עצום של אנשים להיחשף אליו ומאפשר למי מהם שמוצאים בו מענה לחיפוש ולביקוש של מוצר או שירות להזמין אותם לאלתר באתר.
בניית אתר לעסקים מאפשרת לבעליהם להפיק ולמצות את היתרונות העצומים הגלומים בטכנולוגיה הדיגיטאלית. שיפורים ושדרוגים מתמידים הפכו זה מכבר גם את מכשירי המובייל לכאלה המכילים את כל הפלטפורמות והממשקים האינטרנטיים.
הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת כיום נגישות וזמינות אל האתר שלכם בכל מקום ובכל זמן. רצוי ומומלץ לבנות את האתר מבעוד מועד כאת רספונסיבי, המתאים עצמו לכל מכשיר שבו גולשים בו ברזולוציה מיטבית. מאחר שהמגמה היא ברורה- ריבוי גולשים באתרים באמצעות מובייל בלבד, יש הכרח עצום לאפשרות לגלוש באתר שלכם באמצעות אותם מכשירים.
שילוב בין שני סוגי קידום אתרים
מינוף העסק נעשה הן על ידי קידום אורגאני שלו במנוע החיפוש העיקרי, גוגל, והן על ידי קידום ממומן שלו, תמורת תשלום. שילוב בין שני הסוגים מאפשר למקסם את הפוטנציאל הקידומי והשיווקי של האתר. אבל לפני אלה וכתנאי למיצוי מרבי של הפוטנציאל יש לבנות את האתר היטב, כלומר לאפשר את קידומו האורגני במנוע החיפוש.
עם כל חשיבותה של הטכנולוגיה בכלל ומינוף העסק באמצעותה בפרט, יש חשיבות רבה לעדכון האתר ולהעשרתו  בתכנים רלוונטיים לנושא של האתר ולמוצר או לשירות הייחודיים שאתם מציעים דרכו, למלות חיפוש רלוונטיות, לכל מה שמייצר עניין ותנועה: קישורים לאתרים רלוונטיים, פורומים, בלוגים, תגובות שונות, סרטונים ביו טיוב ועוד.
מינוף העסק באמצעות טכנולוגיה מחייב הקפדה על בנייה טכנית נכונה ומוקפדת שלו כדי שתיווצר אופטימיזציה שלו. מערכת ניהול תוכן פתוחה שניתן להגיב ולעדכן בה און ליין חשובה ביותר לעסק דינאמי. אם אין לכם זמן, ידע  יכולת או רצון לתפעל ולתחזק את האתר באופן שישמש ככרטיס הביקור וכחלון הראווה של העסק שלכם, מומלץ להפקידו בידי מומחים בתחום בניית אתרים תדמיתיים לעסקים ותפעולם השוטף.

המלה האחרונה- זו שטרם נאמרה…

הטכנולוגיה מתקדמת כל העת וחודרת ומחלחלת לכל תחום בחיינו. היא עשויה לשרת אתכם כבעלי עסקים בצורות ובאופנים שונים, אבל  דווקא בשל הפוטנציאל הרב הגלום בה, החידושים והשכלולים המתהווים בה  חדשות לבקרים, חשוב לדעת כי היא אינה חזות הכול. היא אינה מטרה אלא אמצעי. לכן יש צורך לעשות בה שימוש מדוד, מושכל ואפקטיבי.
חשוב לציין, כי הלקוח הוא המשאב והנכס החשוב ביותר של העסק. הלקוח הממוצע אינו בהכרח פריק של טכנולוגיה. הטכנולוגיה אמורה להקל אליו ולפשט את ביצוע הגלישה באתר. חשוב שהמקש החשוב ביותר באתר יהיה זה שבאמצעותו הוא מבצע הזמנה, רוכש שירות או מוצר. חשוב שהוא יוכל לבצע את הרכישה בקלות, להגיע אל טופס ההזמנה מכל עמוד באתר. חשוב שהוא יידע, כי תשלום דרך האתר באמצעות מנגנון סליקה מאובטח, שבו יישמר חיסיון מוחלט של פרטי התשלום שלו, יתבצע ללא דופי וללא תקלות. והכי חשוב- שהטכנולוגיה תשרת את הלקוחות שלכם בה במידה שהיא משרתת אתכם.

צור קשר עם המומחים של אוטק לקבלת הצעת מחיר משתלמת