כל מי שיש לו עסק קטן, בינוני או גדול, יודע כי באמצעות טכנולוגיה חדשנית וחכמה, ניתן לשדרג מאוד את העסק. אם לפני שני עשורים בכל עסק היה מכשיר פקס, היום אין עסק ללא מייל. אם לפני 15-20 שנים היו עסקים ללא חיבור לאינטרנט, כיום קשה לדמיין עסק המתנהל ללא אינטרנט. וכמובן, כל העולם הסלולארי תפס תאוצה גם בעסקים. שנות האלפיים הביאו לנו אין ספור פתרונות טכנולוגיים אשר ללא ספק הפכו (ועדיין הופכים) את החיים של כל בעלי העסקים לקלים יותר. חלק מהפתרונות הם יקרים מאוד, אך יש גם פתרונות זולים למדי. בכתבה זו נפרט על אודות נושא מרתק זה.

מי צריך פתרונות טכנולוגיים לעסק שלו?

התשובה לשאלה הזו היא פשוטה מאוד – כל מי שרוצה להצליח, לשגשג מבחינה כלכלית ולהקדים את המתחרים שלו! עסק עם שירותי מחשוב מתקדמים, מערכות משוכללות לניתוח נתוני העסק, מערכות בילינג מתקדמות, שירותים סלולאריים או מערכות ניהול מתקדמות לאתר האינטרנט של העסק, יכול להפוך תוך זמן קצר מעסק כושל למצליח. יש אין ספור פתרונות טכנולוגיים לעסק, במגוון רחב של תחומים. חלק מהפתרונות הם יקרים מאוד (עד כדי מאות אלפי שקלים ואפילו יותר מכך) וחלק מהפתרונות הם כמעט בחינם. כל בעל עסק, ואין זה משנה באיזה עסק מדובר, צריך להחליט כמה הוא רוצה ויכול להשקיע בפתרונות טכנולוגיים לעסק וכמובן באילו פתרונות, הרי אנו יכולים לשקול מגוון רחב לש פתרונות כאלו. החל מניהול מועדון לקוחות ועד לבניית דפי נחיתה. אפשר להשקיע סכומי עתק בתחום זה, אך מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, אשר ימליצו לבעל העסק באיזה פתרונות כדאי להשקיע יותר ובאיזה פחות.

מצאו את הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים ביותר לעסק שלכם!

יש אין ספור תחומים עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מאוד, וכל עסק צריך להחליט אילו פתרונות הם המתאימים לו ביותר. כמעט כל עסק צריך אתר אינטרנט מושקע, אך לא כל אתר חייב גם מערכת ניהול תוכן משוכללת. לעומת זאת, אם יש לכם עסק גדול המוכר מוצרים רבים ומגוונים, מערכת ניהול תוכן מתקדמת היא הכרח עבורכם. יש גם לא מעט פתרונות טכנולוגיים בתחומי המולטימדיה, וכמובן גם אין ספור פתרונות בתחום אבטחת המידע. אם אינכם רוצים שהמידע על אודות העסק שלכם ידלוף למתחרים, השקיעו בפתרונות מעולם אבטחת המידע. גם בתחום התקשורת יש אין ספור פתרונות (למשל – מערכות לתקשורת אלחוטית, מערכות ההופכות עמדת מחשב בודד למספר עמדות עבודה עצמאיות ועוד). דוגמאות נוספות הן מערכות המשפרות את צריכת האנרגיה של החברה, מערכות לניהול החשבונות של החברה, וזוהי כמובן רשימה חלקית בלבד. עבור רוב הפתרונות המתקדמים נדרשת השקעה רבה ובדרך כלל המתכנתים, המהנדסים ושאר אנשי המקצוע אשר מתכננים ולמעשה יוצרים את הפתרונות הללו הם בוגרי תואר ראשון בהנדסה או בוגרי מסלולים שונים של לימודי מדעי המחשב.

אז באילו פתרונות כדאי לבחור?

על כל בעל עסק להחליט היכן הוא רוצה להשקיע את הכסף שלו ומהם הפתרונות שיכולים לעזור לעסק יותר מכל. אם החלטתם ששירותי מחשוב מתקדמים יקדמו את העסק שלכם – השקיעו בכך. אם אתם רוצים ללכת דווקא לכיוון של פיתוח האופציות לאמצעי תשלום לעסק שלכם, אפשר להשקיע במערכות מסוג זה (למשל מערכת אשר מאפשרת תשלום באמצעות טלפון סלולארי חכם). ניתן גם להשקיע בשכירת שירותי מיחשוב חיצוניים, במערכות אבטחה מתקדמות, וכמובן, במערכות לקידום אתר האינטרנט שלכם או מערכות פרסום ושיווק מתקדמות (ויש לא מעט כאלה). זכרו תמיד כי כל הפתרונות הטכנולוגיים הללו מטרתם אחת – לגרום לעסק שלכם להצליח יותר, להרוויח יותר ולהשאיר את המתחרים הרחק מאחור!

צור קשר עם המומחים של אוטק לקבלת הצעת מחיר משתלמת