בתקופה בה אפשר למצוא קופות ממוחשבות ידידותיות למשתמש במחירים אטרקטיביים, אין כל סיבה להמשיך להשתמש בקופות רושמות ישנות. קופה רושמת הייתה פתרון זול ומהיר יותר כאשר הקופות הממוחשבות היו יקרות ומאוד מסובכות להפעלה. בעלי העסקים העדיפו להסתפק בקופות ישנות על פני ההשקעה ברכישת קופה חדשה והדרכת העובדים. היתרונות הרבים שמביאות עמן הקופות הממוחשבות מעמידים אותם על טעותם. קופה ממוחשבת היא כלי עזר חיוני לניהול העסק, צמצום הוצאות מיותרות ופיתוח תדמיתי.

קופה רושמת – צועדים קדימה

קופה רושמת ישנה פוגעת בתדמית של בית העסק. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מעיד על עסק מודרני עם חזון לפיתוח עתידי. קופות רושמות לא תמצאו היום בבתי עסק חדישים. הקופות הישנות משמשות רק את אותם בעלי עסקים שמנהלים את העסק שלהם בדיוק באותה הצורה כבר עשרות שנים. ואינם מסוגלים לצעוד קדימה, להתפתח ולאפשר לטכנולוגיה לסייע להם לנהל את העסק טוב יותר ולהגדיל את מחזור המכירות.

קופה רושמת – מחשב בכל אוטובוס

כיום משתמשים גם הנהגים באוטובוסים במחשבים להדפסת כרטיסים ומעקב אחר הנתונים. כל בעל עסק כבר יודע כי סוד ההצלחה טמון במעקב אחר נתונים, קבלת החלטות מהירות בהתאם לתנאים בשטח ובחינת ביצועי העובדים. הקופה הרושמת תוכל לספק מענה קלוש לכל הצרכים הללו. קופה ממוחשבת עושה זאת בלחיצת כפתור פשוטה ומציעה עוד הרבה יותר.

זמן הוא המשאב היקר ביותר- קופה רושמת

כל שעת עבודה שווה הרבה מאוד כסף. קופה רושמת, שמסוגלת להפיק דוחות, להסיר פריטים מהמלאי עם כל מכירה, לאתר בלחיצת כפתור פריטים במחסן, לנהל את יום העבודה ועוד, חוסכת לבעל העסק הוצאות רבות. אם בעבר ספירת מלאי והזמנת סחורה דרשו 5 שעות של עבודה מאומצת, הקופה מבצעת פעולה זהה בתוך כמה שניות. זמן העבודה של המנהלים הוא משאב. כל שעת עבודה שנחסכת האמצעות שימוש בטכנולוגיה אפשר להשקיע בפיתוח העסק והעשרת העובדים.

מתי כדאי לבחור קופה רושמת ישנה

אם מדובר בדוכן זמני שפועל בקניון או בשטח פתוח אפשר להסתפק בקופה רושמת רגילה. חשוב לזכור כי קופה ממוחשבת זקוקה לחיבור אינטרנט. אם אין במקום רשת אינטרנט ושטח מתאים להצבת הקופה הממוחשבת כדאי להסתפק בקופה רגילה. הקפידו לבחור קופה מתקדמת שמסוגלת לבצע גם סליקת אשראי. רוב הלקוחות מעדיפים לבצע את הקניות שלהם באמצעות כרטיסי אשראי ולא במזומן.

צור קשר עם המומחים של אוטק לקבלת הצעת מחיר משתלמת