OTECH CONTROL

CONTROL – מתקדמים לניהול עסקי חכם

תוכנת הניהול החכמה OTECH CONTROL היא הפתרון המושלם עבורכם סיטונאים, יבואנים וקמעונאים שרוצים לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה. התוכנה תקנה לכם שליטה ובקרה מלאה בכל פעילויות החברה ותוביל אתכם לניהול יעיל ורווחי יותר.
בכל שעה, ומכל מקום בעולם תוכלו לתקשר עם סניפי החברה ולקוחותיה, לבדוק את פעילות המחלקות השונות, לנהל את תזרים המזומנים, להתעדכן לגבי מצב המלאי במחסנים ובסניפים, לבחון את עלויות הייצור של כל פריט, לבדוק את ביצועי העובדים ועוד – ובשורה תחתונה, לקבל את כל המידע הנחוץ לכם על מנת לקבל החלטות עסקיות חכמות ולפעול בצורה המיטבית בסביבה תחרותית.
OTECH CONTROL מוטמעת במאות בתי עסק ברחבי הארץ ובעולם וכוללת יישומים שונים ומגוונים, המותאמים בדיוק לצרכים של כל לקוח ולקוח:

  • ניהול מועדון לקוחות
  • ניהול מלאי
  • עץ מוצר
  • ניהול ספקים
  • ניהול עובדים
  • ניהול תזרים מזומנים
  • ניהול שרשרת האספקה (למחסנים, מרכז הרשת ולחנויות)

עדכון ושדרוג התוכנה בכל בית עסק מתבצע באופן שוטף ויזום על ידי OTECH.בכל שאלה או עניין, מחלקת שירות הלקוחות של החברה תעמוד לרשותכם עם מענה מהיר וקשוב ושירות ברמה שלא הכרתם.

נסו אותנו בטלפון: 073-2480000.

קראו גם על פיתוחים נוספים ל OTECH CONTROL:

OTECH ON LINE – אצבע על הדופק 24/7 – בעסק חי ופעיל, הנתונים משתנים בכל רגע ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מאחור. כדי לקבל עדכונים שוטפים על מצב העסק שלכם בזמן אמת ומכל מקום בעולם, אתם זקוקים למערכת OTECH ON LINE המסתנכרנת עם תוכנת ניהול העסק OTECH CONTROL.

SMART AGENT – במקום שהסוכן יגיע למשרד, המשרד מגיע לסוכן.
מערכת הניהול החכמה SMART AGENT פותחה במיוחד עבור סוכני מכירות הנמצאים בשטח. מהיום, סוכן המכירות, הנמצא אצל הלקוח, לא צריך להתקשר לסניף כדי לברר זמינות מלאי, לחכות שהפקידה תבדוק עם המחסנאי או לוודא שהמחירון המודפס שברשותו – עדיין בתוקף.
הSMART AGENT מסונכרנת עם תוכנת ניהול העסק ,OTECH CONTROL ומציידת את הסוכן שבשטח במידע מדויק ועדכני לגבי מצב חשבון הלקוח, מבצעים, הנחות וצפי הגעת המלאי. במקביל, המטה מתעדכן אוטומטית אילו פריטים מכר הסוכן, אילו כמויות וכיצד מושפע מכך המלאי. יעיל. נוח. מהיר. ורווחי
עדכון ושדרוג המערכת בכל בית עסק מתבצע באופן שוטף ויזום על ידי OTECH.
בכל שאלה או עניין, מחלקת שירות הלקוחות של החברה תעמוד לרשותכם עם מענה מהיר וקשוב ושירות ברמה שלא הכרתם. נסו אותנו בטלפון: 073-2480000.

OTECH CLOUD -להרגיש בעננים
בין אם העסק שלכם קטן, בינוני או גדול, היום אתם יכולים למחשב אותו בלי היערכות מיוחדת: בלי לרכוש מערכות מחשוב ושרתים ובלי לדאוג לניהול ולתחזוקה שוטפת של הציוד – והכול בזכות טכנולוגיית הענן החכמה המאפשרת למחשב כל עסק ללא היערכות מיוחדת.

OTECH MOBILE אפליקציה לניהול העסק באמצעות הטלפון הסלולרי
אתם צמודים אליו מהרגע שאתם קמים ועד הרגע שאתם הולכים לישון, קוראים מיילים, מתעדכנים מה חדש בעולם, רואים את התמונות החדשות שהחברים שלכם העלו, אז למה שלא תנהלו באמצעותו את העסק שלכם? עם OTECH MOBILE  ניתן, בכל שעה ומכל מקום בעולם, להתעדכן מהטלפון הנייד בנתוני העסק ובנתוני כל סניף, לנהל, לתת הנחיות ולצפות, באמצעות מצלמות הטלפון הנייד, בנעשה בשטח.

קראו על מוצרים נוספים מבית OTECH:

הצטרפו גם אתם לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו וקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה…


  • 073-2480000


  • לחצו כאן והכירו אותנו טוב יותר

  • [recaptcha size:compact]